Monday, March 7, 2011

Troost eten

Vandaag was niet mijn dag...
Op weg naar de IKEA hoorde ik iets raars bij mn auto, 
toch even naar een garage.
Is er iets met de rem, mocht ab-so-luut niet meer verder rijden
dus ik met bus-trein-bus weer naar huis
en daarna weer naar de garage op dezelfde manier
270 euro later heb ik mijn auto weer terug.

Wat ik nodig had waren troost-aardappelen:
Gevulde patatten
Het recept komt van Dagelijkse Kost: klik

Troost eten is zowiezo goed.
Zoals de canneloni die ik laatst had gemaakt (en nog 3 dagen van heb gegeten met Saar)

Dit recept komt uit het Volkskrant Magazine, iedereen kan koken
voor het recept: klik!

Smakelijk! 
Morgen nog een poging voor de IKEA

No comments:

Post a Comment

Hi there! Thank you for your comment! I love comments and try to reply to each one of them, so make sure to check back!