Wednesday, February 2, 2011

Wat zit er in mijn tas?


Zoals vele andere vrouwen kan ik niet zonder mijn tas
en zit hij dat ook over het algemeen propvol
Ik heb vele mooiere exemplaren maar alleen deze tas (van de H&M)
is groot genoeg

De koptelefoon is ook iets waar ik zelden zonder ben
zeker met dit koude weer!
De sticker heeft iemand op Lowlands er op geplakt


OK!
Van links naar rechts =
* mijn sleutels en fietslampjes (key
covers van de urban outfitters)
* watervaste stift
* moleskine opschrijfboekje (van Annis gekregen)
* MP3 speler met momenteel er op
Kaizers Orchestra natuurlijk

Radical Face
Die jullie misschien kennen van dit liedje

Queens of the Stone Age

Shiina Ringo
In deze live opname compleet met gewei

The decemberists
Overigens een erg leuke clip !

* mijn portomonee
* oordopjes
* Keizersnede CD
(want daar sta ik op met mijn band, Mr Blue Sky in samenwerking met rapper NLS
beluister het hier , het is nummer 7 )
* theelepeltje (altijd handig)
* klein blikje met daarin een nagelschaartje en andere heel kleine dingetjes die ik anders nooit terugvind)
* lippenbalsem van vaseline
* nog meer lippenbalsem van vaseline
* memorystick
* spiegeltje
* harde schijf met veeeeeeeel films er op
* zakmes van opinel

en niet op de foto =
mijn fototoestel
telefoon
warme winter wanten


1 comment:

  1. Zit goed vol, die tas van jou! Maar ik moet niet veel zeggen, bij mij is het ook zo!
    Bij het lezen bedacht ik mij nog eens dat ik al geruime tijd mijn zakmes kwijt ben en ook wel een beetje mis... tijd voor een nieuw dus ;)
    En wat er bij mij nog extra inzit: een mooi toilettasje van Annamarieke met een opvouwbare haarborstel/spiegeltje en een mini-naaisetje... ook zéér handig!

    Groetjes,
    Liesbeth

    PS: het liedje kon ik niet beluisteren - misschien lag het aan mijn computer?

    ReplyDelete

Hi there! Thank you for your comment! I love comments and try to reply to each one of them, so make sure to check back!