Monday, February 14, 2011

waarin mooi rood niet lelijk is en de winnaar van de valentijns-giveaway!


Ja dames en heren. het is jullie vast niet ontgaan dat het weer eens valentijnsdag is.
En omdat rood de kleur van de liefde is,
een paar kiekjes van wat wij zoal aan roods in huis hebben.
De winnaar van de give-away staat onderaan deze post


Wij hebben best een aantal rode dingen in huis,
dit zijn er maar een paar.
Onderandere een heel schattige fondue setje wat ik laatst in een 2ehands winkel in Den Bosch gevonden heb (rechtsboven, of op de foto hier onder midden achter)
Chopsticks zijn ook altijd handig om in huis te hebben

De perfecte rode nagellak heb ik nog steeds niet gevonden.
maar ik geef de zoektocht niet op!

En de rode lippenstift mag natuurlijk ook niet ontbreken!

Voor verdere valentijnspret verwijs ik jullie graag door naar She Walks Softly

En dan nu de winnaar van de give-away!
Even ter herinnering
=

Deze handgehaakte hartjes-slinger stond op het spel

En hij gaat naarrrrr.....

" ME "

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Stuur je adres gegevens even naar
handgehaakt@gmail.com
en dan komt hij jouw kant op!

1 comment:

Hi there! Thank you for your comment! I love comments and try to reply to each one of them, so make sure to check back!