Tuesday, November 9, 2010

brandstof voor gure dagen

Net heb ik toch maar weer dit koude weer getrotseerd
om wat belangrijke benodigdheden te halen.

In plaats daarvan heb ik me laten verleiden tot de spotgoedkope kruiden bij de toko
Maanzaad
Ketoembar
Koenjit
Sereh
Speculaaskruiden
(zelfgemaakte pepernoten anyone?)
Venkelzaad


Kleine rawjit pepertjes zijn onvervangbaar bij verkoudheid of gewoon koudheid

Matsaman curry pasta is ook altijd lekker en makkelijk, wat je er ook in gooit verder.
(maar wij gaan meestal voor aardappel, kip, tomaat en cashewnoten)


Toen ik thuiskwam lag er een pakje op me te wachten!


Super schattig!
Dankjewel Aaf!

No comments:

Post a Comment

Hi there! Thank you for your comment! I love comments and try to reply to each one of them, so make sure to check back!