Friday, April 15, 2011

A B C (deel 2)

Ok, nu ik!
    Enneh, doen jullie trouwens ook mee??
    (zet je link onder 'reacties')


    A,B,C's van Annis


    Age: 26

    Bed Size: heel groot (en krakerig) bijna meer bed dan kamer

    Chore you hate: afwassen

    Dogs: ik heb een rare kat Sjefke, maar Anouk (de gorilla hond) is mijn inval huisdier. Ik wil heel graag een varken. Heel graag.

    Essential start of your day: wakker worden… en dat is niet makkelijk!

    Favorite Color: groen nee … mosterdgeel?

    Gold or silver: zilver

    Height: 1.69

    Instruments I play (or have played): dwarsfluit

    Job Title: accountmanager onderwijs en beleidsmedewerker Multicultureel (ja echt… past niet eens op een visitekaartje!)

    Kids: nee maar wil ik wel (ooit)

    Live: Nijmegen city yo

    Mom's Name: Karin

    Nickname: Anvis (door Saar dan he) en Nis

    Overnight hospital stays: uhm… weet ik niet meer, 3 ofzo?

    Pet Peeve: wanneer mensen in de stad voor je lopen/slenteren en opeens stil gaan staan

    Quote from a movie: van Amelie: I like to look for things no one else catches. I hate the way drivers never look at the road in old American movies. Maar dan in t Frans he!

    Right or left handed: Rechts

    Siblings: Ja! Grote broer en Klein zusje

    Time you wake up: nou ja, wanneer het écht moet

    Underwear: Ja wat moet ik hier nou over zeggen?

    Vegetables you dislike: andijvie (krijg ik rillingen van…)

    What makes you run late: wanneer ik net een leuke droom heb! Of als ik langzamer ga fietsen omdat ik dat ene nummer wel af wil luisteren

    X-rays you've had done: tanden en elleboog

    Yummy food you make: nou ja, best wel wat vind ik! Échte pastasaus, of vissoep of salades of of ...

    Zoo animal: beren (die zien er zo lief uit! En slim!) En hangbuikzwijnen bij de kinderboerderij.
    of Cinders, het varkentje met modder allergie (echt waar!)

    No comments:

    Post a Comment

    Hi there! Thank you for your comment! I love comments and try to reply to each one of them, so make sure to check back!