Friday, March 25, 2011

Sarah's kamer

Welkom op mijn kamer!


Voor het ware rock gevoel heb ik een gitaar boven mijn bed hangen
(ook al speel ik zelf bas)
maar ik vind het silhouet van deze gewoon heel mooi


De prints op de muur heb ik allebei van etsy
de klok is een wekker die je wakker maakt met de stem van Stephen Fry als Jeeves



Ik heb een hele diepe vensterbank
dus daar kan ik genoeg spullen
(en soms een kat)
op kwijt


In ons huis zitten te stopcontacten op de meest vreemde plekken
zoals hier, midden op de muur.
ik heb er maar geprobeerd het beste van te maken...


Het ziet er nogal rommelig uit
maar zo georganiseerd zijn mijn make-up spulletjes zelden
blijft toch lastig


Het zelfde geld voor sieraden



En dat was mijn kamer!
(of iniedergeval de minst rommelige delen er van)


No comments:

Post a Comment

Hi there! Thank you for your comment! I love comments and try to reply to each one of them, so make sure to check back!